maandag 20 april 2015

tot slot: reactie op ontvangen feedback

Vanavond is het zover: de Challenge Day! In afwachting van de avond, wil ik alvast reageren op de vragen die ik van mijn medestudenten heb mogen ontvangen m.b.t. ons scenario en mijn rol.

1. Hoe komt het begrip duurzaamheid tot uiting in het gekozen sceanario?
Deze vraag is mij gesteld omdat ik in eerste instantie de trend duurzaamheid heb uitgewerkt. Wij wilden in de beginfase de trends zo breed mogelijk uitwerken om een gedegen keuze te kunnen maken. Wij hebben ervoor gekozen de trend duurzaamheid niet als zodanig mee te nemen in ons scenario. Wel is in de visualisatie zichtbaar dat natuur een belangrijke rol speelt in ons flexibel leercentrum, het is een groene omgeving geworden.

2. Hoe kunnen werkgevers checken of een werknemer aan de criteria voor het werk voldoet?
Dit kan via het digitale portfolio, wat altijd actueel is.

3.Hoe ziet jouw rol in de verdere ontwikkeling van het toekomstscenario eruit binnen jouw onderwijsinstelling?
Binnen mijn opleiding probeer ik een voorbeeld te blijven voor collega's in de toepassing van digitale werkvormen. Via werkvormen als flip the classroom probeer ik docenten mee te nemen in een meer gedifferentieerde lesaanpak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten